YaTiRaMLi
malam ni penin pilih baju utk kenduri sheril esok
*macam aku plak yg nak kawen..haha*
tapi penampilan itu penting lol
mana la tau, jumpe future husband di sana..hikhik *niat dah lari dari tujuan asal..haha*

bukak almari jek..tgok sume baju dah bese pkai
*mmg patut pon..dah berkurun kot aku xde baju baru* -.-
penat2 pilih, ahernye pilih la baju raya 3 tahun lepas *sedih gile bunyi..huu*
dah pilih baju, penin lak nak match kan ngn tudung *benci situasi cmni..erghhh*
mula2 try tudung kelabu mira *dah mintak kebenaran ngn mira dlu :)*
"erm..macam boley tahan"
pastu lama2 tgok..."erkkkk...mcm x seswai la nyah"
cube korang tgok
btol kan x seswai??kan? kan? *aku dah ckp dah..aku sumpah x reka2 cite..huu*



pastu try lak ngn tudung itam *walaupn aku sbnrnye x suke pkai tudung itam*
sumpah berdendam smpai mati ngan abg yie sbb dia ckp x nmpak muka aku bile aku pkai tudung itam -.- *tau la aku itam..sobsob :(*

pastu try lak ngan tudung putih
"haihhh...contra sgt la pulak kaler dia"
sumpah lagi skali aku x reka cite *sila rujuk kpd gmbar di bawah*



pastu dah rase mcm "erghhhh..nak baju baru!!!" -.-
last2 sangkut balek baju tuh
tukar ambik baju lain..senang cite *tuh tanda aku dah malas nk pk dah..hoho*

"tapi bukan ke gi kenduri dlu tuh dah pkai baju nih??"
konon x nak pkai baju yg dah bese pkai sbb nak nmpk len dlm gambar *dah bajet nk ambek gmbr manyak2 esok..hihi*
tapi..bukan ke baju yg aku dah gosok tadi baju konvo aku??? *erkkk..dah lebih 10 dozen kot aku bergambar pkai baju tuh :(*

ahhh..lantak la labu
bukan ko pon yg nak kawen *tu lagi skali tanda yg aku dah malas nk pk..huu*

so, decided!! esok g kenduri sheril pkai baju kaler hijau gold *contra gile kaler ngan tema sbb sheril nye tema kaler grey :(*

tapi keputusan muktamad!!
ok..nak tdo dah sbb esok akan melalui perjalanan jauh ke pekan..hoho
ok..bye!!
0 Responses

Post a Comment