YaTiRaMLi

alhamdulillah, dapat gak pose ari nih walaupun byk btol cabaran & dugaan
walaupon tangan terase ringan je nk bukak fridge pagi tadi
walaupon kaki terase ringan je nak melangkah ke cafe
walaupon pukul2 tuh, lutut dah gigil, tangan dah ketar
tapi, pose berjaya diteruskan ;)


caranya???
try to bermonolog to myself
cakap;
"bulan rejab dah nak abes, ntah dpt jumpe rejab lagi ke tak lepas ni" *ok, insaf kejap..huu*
pastu, bile mengingatkan yang malam smlm da makan byk gile babun
sampai makcik kt kedai tu pon heran cam mana aku ley makan byk cmtu
tapi mesti dia nk mintak tips
"camne aku makan byk tapi maintain slim"
*wakakaka, perasan giloss!!*
ntah2 makcik tu ckp.."budak ni makan tak baca bismillah agaknye"
*erkkkk...tapi aku siap baca doa makan skali tau..huu*


pagi tdi, terase sedikit sedih
maybe sbb "dia" x msg
huh..like i care
*but, i do care :(*
sampai rase mcm malas nk bangun tido
malas nak memulakan hari baru *okeh, aku mmg sensitip!*


tapi, finally lagu automatic by tokio hotel berbunyi
wah..en. zool call
dan lagi wah lagi..SEQUENCE results dah dapat!!!
yipppiiieee
okeh! dah tak sabar nak mulakan hari baru :)


hari yg mendung bertukar ceria ;)))
rase nak senyum tanpa henti jek
maybe rezeki sbb pose di bulan rejab
alhamdulillah :)
finally, got the results to present for the meeting tomorrow
STOP CODON a.k.a TAA berjaya dijumpai
hati sangat gembira
that means, today, i move forward in my research :))
yeahhh!!! RESEARCH IS MY PASSION..*try tanamkan ayat tu dalam hati..huu*


nak tau TAA tuh hape?
dia mcm nih haa..
*nampak tak hurup tu aku dah besarkan, siap letak dlm circle lgi..huhu*

sape yg tak ambik molecular biology or biotechnology, tak yah la susah2 korang nak paham

sbb korang mmg tak kan paham pon ape yg aku melalut tuh..haha..

whatever it is, rase sgt gumbira

tapi sedih juga..haihhhh...*nape u sll dera perasaan i?? :(*

2 Responses
  1. JuYa Says:

    wahaaaa. leh ko proceed dgn cloning pasni weh. leh ko cloning kan aku. pagi2 aku tdo membungkang, clone aku yg g lab. wahahahah :))


  2. Pn. Ira Says:

    yati sayang, da masuk syaaban da..rejab da abes..huhu..ramadan is coming..=)


Post a Comment