YaTiRaMLi
25th july 2010


sheril!!! tahniah2..ko dah jadik mak org *eh silap* bini org..hikhik..
tahniah jugak utk wariey sbb ko berjaya curik hati sheril & make her as urs ;)
hepi for both of u..

their big day is on 24th july 2010 at pekan, pahang
thanks to 3 bro (sila rujuk gambar di bawah) sbb benarkan aku turut serta
*pempuan yg berlenggang kat tepi tuh not included ye..hikhik*
tanpa mereka, siapalah aku..*eh, ape yg aku melalut nih?? @ji*75@?kf!&%*



sampai2 jek, tgok banner nih..wah wah..hebat banner..ade kelas gitu..hehe..

jeng jeng..the bride..tantikk..
like this colour *actually pernah berangan nak sanding pkai kaler nih*
tapi sheril dah ambik dulu..uwaaaa :((



seperti bese la, mesti la kene ade gambar aku *ambik berkat..hikhik*
so, sape xde awek lagi, cepat2 isi borang...
wahahaha..i'm promoting myself *erkkk..tak malu..haha*


the bedroom set..simple tapi tantikk jugak..*sbb aku dah suke kaler ni, mesti la aku cakap tantikkk..huhu*


the pelamin..
tp malangnya x dapat ambik gambar pengantin kat atas pelamin :(
reasons dia:
1. photographers memenuhi depan pelamin (kalo izan ada, mesti dia dah berjaya ambik gambar tuh dgn hp canggih dia..hehe) *izan, sumpah gmbar dari hs ko tantikk a.k.a muka aku sgt fotogenik kalo ambik gambar guna hs ko..haha*
2. tiga jejaka bujang tuh dah nak balek *aku ikut je la sbb bukan aku driver..hoho*



hantaran *sume saya sukeee sbb kaler putih*
uwaaa...sheril!! nape ko kebas tema yg aku angan2kan..uwaa uwaaa..
sambil kesat air mata, teruskan jugak cite..sobsob *okeh..dah2..gedik gile aku..pkwe pon xde, dah gedik pk kawen..haha*

hantaran 1: the book "zikir & doa harian*
bese org bagi al-Quran..tapi, bagi buku ni unik jugak..


hantaran 2: bunga telur


hantaran 3: baju melayu


hantaran 4: hugo boss set


hantaran 5: the casio watch


hantaran 6: buah2an import *nape aku x nah jumpe org bagi tembikai masa hantaran..unik hape..haha*
hantaran 7: belt & wallet
hantaran 8: sireh junjung
hantaran 9: cokelat *tangan terase gatal2 jek nak curik sebijik..hukhuk*
hantaran 10: the shoes
(pics not included..sowi yee)

hantaran dari pihak lelaki utk the bride x sempat nak ambik gambar..huu..

around 2.30 pm, berangkat lah kami pulang
eh, tipu..ktorg gi kemaman *sbb diorg nak makan sata* wa dah ckp lu, sata kemaman beshhh..hee..
tpi eh KEMAMAN??!!! erkkk..NAK BALEKKKKK!!
so, dgn meninggalkan diorg di kedai sata..aku pon balek umah *kejam tak aku??tak kan??kan kan??hikhik*
~~~
yey!! dapat gak balek peluk mak, jumpe ayah, akak, abg..bla bla bla..
yg rase terharu *cite smbil mengesatkan air mata lagi* ayah dah packing kan rambutan, manggis dan langsat utk anak kesayangan dia bwk balek serdang..hee ;))

so, sampai serdang around 10.30 pm
penat gilosss walaupon bukan aku yg drive *thanks to the driver...kan besh kalo tiap kali nak balek ada driver cmnih..tak yah aku penat drive 4jam non-stop..huu*
1130 pm, aku dah pengsan..haha..

nak tgok pics sheril yg len??
tunggu je la dia upload sendiri kat fb dia..hikhik :p

0 Responses

Post a Comment