YaTiRaMLi
saya sangat sayang beri hitam botak saya. sebab beri hitam botak saya sangat macho dan bergaya. namun, disebabkan beri hitam botak, saya terpaksa membayar rm40 sebulan untuk menjadikan saya botak. tskk.. adakah anda tau? dengan rm40 itu, saya boleh mencuba kfc snack box sebanyak 9 kotak (masih berbaki rm1.30 sebelum ditolak cukai perkhidmatan), lalu boleh berlagak seperti iklan kfc- cuit2 sape2 yang tak kenal dan cakap jom saya belanja..teeheehee..
.
namun, suatu hari terpandang satu iklan yang berbunyi "BBM with X-pax; get it all with only 50sen per day". 50 sen je untuk 1 hari beb. rm15 je untuk sebulan beb..tapi anda jangan tertipu seperti saya (padahal sengal tak baca betol2), lalu teruja, lantas terpikir sekarang jugak nak gi celcom dan menjadi pembelot kepada maxis..tskk..
rupa2 nya, tu untuk BBM (blackberry messanger) sahaja..lagi sekali, untuk BBM sahaja. bukan untuk BIS (blackberry internet servis).tskk tskk..
.
namun harapan kembali bercahaya bile terpandang kotak dibawah;
blackberry social plan hanya untuk rm1 per day. maknanya, rm30 je sebulan beb. jimat rm10 beb. dengan blackberry social plan, saya boleh mengakses mukabuku saya, dan boleh berchit-chat dengan riang gembira and more! tapi..tapi.. "more!" to ape? tskk tskk..
.
terasa seperti ingin ke celcom center sekarang dan bertanyakan apakah "more!" yang dimaksudkan. saya mahukan akses kepada blackberry application world supaya saya boleh mengdownload bermacam-macam aplikasi sampai penuh memori dan menukar theme seminggu sekali. teehee..dan untuk berbunyi profesional, saya perlukan akses kepada emel2 saya supaya tidak terlepas emel penting bila setiap kali beri hitam botak saya berbunyi untuk memberitahu- emel penting! emel penting! sila baca!! teehehee..tapi..tapi..untuk ke celcom center, tiada sape yang boleh temankan saya..tskk tskk..
.
oh! terase tak sabar nak keje supaya saya tak perlu berfikir panjang untuk membayar rm40 sebulan (tambah bil tepon rm150 sebulan) sampai penin dan rase seperti ingin menjadi pembelot.tskk tskk..
.
p.s. Dr.su..saya tak nak sambung post-doc boleh?tskk tskk..
0 Responses

Post a Comment