YaTiRaMLi
makan itu nafsu? atau adakah nafsu itu sejenis makanan..erkk..beginilah jadinya bile kewarasan sudah ditahap minimum kerana menahan rasa lapar di tengahari terik di hari sabtu yang ditinggalkan keseorangan dirumah bujang..tskk tskk..

kebosanan melampau telah mengheret penghuni bujang ini mengscrol (jangan tiru ayat tersebut dan paste dalam karangan bahasa melayu anda) album-album lama dan maka terjumpalah satu album gambar yang makin membuatkan lagu singgul-singgulan, cubit-cubitan berbunyi makin kuat sehingga membolehkan gegendang telinga pecah tapi nasib baik tak perlu berjumpa pakar E&T..teehee..
.

okeh okeh..mari kita tengok ape gambar itu (macam la ada orang nak baca aku nye blog) teehee..tapi takpe..yang penting, at least aku tau, cik juya atau cik ira amira mesti baca..teehee..tapi aku pasti, pasti cik ira amira rasa geram2 tengok gambar ni dan terus pegi airport nyorok masuk dalam beg sinchan konon-konon nak gi jepun tapi tersilap sampai ke afrika..teehee..
.
gambar2 roti ni aku snap kat kedai ala-ala baker's cottage tapi bukan baker's cottage, bukan juge kat kedai arumugam, bukan juga kat kedai wong ah lek (nama yang disebut tiada kaitan antara hidup dan mati..teehee). aku berjaya mengsnap (jangan bercita-cita nak tiru ayat tersebut) gambar2 roti ni yang terletak di negara matahari terbit (jepun lorr). tuan kedai tu pandang-pandang jeling-jeling kelakuan sumbang aku tapi buat2 tak paham sudah.teehee..ala..aku bukan nak curik seketul pon..
.

korang pon tak yah jeles sebab aku tak leh nak mamam pon roti2 tersebut sebab dikhuatiri menggunakan pengawet yang berasal dari bab1 ataupon menggunakan vinegar yang ada sumber alcohol..tskk tskk..tapi kenape kat malaysia oh panasnya malaysia tak ada jual roti sebegitu rupe??kenape?kenape??tskk tskk..oh! tetiba emotional sebab perut tengah bersinggul-singgulan lagi..teehee..
.
roti ni nampak sangat crunchy nyum nyum..


krokkk krukkk perut bebunyi sambil menjilat-jilat bibir bile tengok roti ni..tskk tskk..peanut bread yang paling sedap lagi menawan yang pernah aku tengok (krokkk krukkk lagi..tskk tskkk)

yang ni pon nampak sedap..nyum nyum..nampak seperti potato yang dislice nipis2 seperti potato wadges kfc tapi lagi nipis dari potato wadges kfc, kemudian letak dalam ramuan gandum yang diuli cantik-cantik bla bla bla..

roti ni pulak..mak aiii..tengok badam yang berlambak kat atas roti tu membuatkan aku menelan air liur berpuluh2 kali lantas teringatkan almond london yang ada badam sebijik tu pon dah rase sedap..tskk tskk..



overallnye, sume sangat sedap nyum nyumm tapi terpaksa menahan nafsu melihat kecantikan roti2 tersebut..tskk tskk..harap2 time aku pregnant (cepat!! doakan aku..teehee) tidak mengidam untuk memakan roti sebegitu rupa..
.
oh! i dun feel to describe about that bread anymore..krokkk krukkk T.T
.
4 Responses
  1. sedapnya roti2 tu yatiiii,, roti2 tu kat jepun ke?? huhu sayangnyeeee. T___T

    p.s. yati makan badan tanak naik pon,, jeles.!! ;p


  2. YaTiRaMLi Says:

    sedap kan??grrr geram je tgok masa kat sana tau..tskk tskk..ape kata, paan try2 resipi roti try wat yang serope mcm dlm gambar tu..hehe..

    p.s.i pon jeles jugak..nak chubby!!nak chubby!! :p


  3. JuYa Says:

    arghhhh! baru nampak besar2 gambar roti tu weh. nampak sodap lak aih. ntah2 inti die babi tak? hukhukkkkk!


  4. YaTiRaMLi Says:

    wakaka..pastu adunan guna air rebusan tulang babi..memang lazat la..hikhikhik..


Post a Comment